خبر خوش برای مسکن اردبیل

خبر خوش برای مسکن اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری 14 هزار واحد مسکن مهر در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت ایام دهه فجر خبر داد.

 

علی حیدری در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از واحدهای مسکن مهر در اردبیل تصریح کرد: ما در قالب سه وظیفه عمده در بخش راه، ساختمان و شهرسازی سعی داریم به وظیفه خود به شایستگی عمل کنیم که در حوزه مسکن مهر ساخت 39 هزار و 400 واحد در سطح استان برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، ساخت این واحدها در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: 26 هزار واحد از این میزان پیش از این آماده بهره‌برداری شده بود و قرار است به میمنت دهه فجر 14 هزار واحد افتتاح شده و مابقی نیز در نیمه اول سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

حیدری در مورد توسعه شهری نیز خاطرنشان کرد: طرح‌های جامع تفصیلی و طرح‌های عمران شهری برای توسعه متوازن شهرها جزو برنامه‌ریزی‌ها و اولویت‌های ماست. وی اضافه کرد: ما علاوه بر احداث واحدهای مسکونی مهر در مناطق مختلف استان هفت باب مسجد و 9 باب مدرسه را نیز در واحدهای مسکن مهر در حال احداث داریم.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل در حوزه مسکن آورده کم متقاضیان و برخی نارسایی‌ها در حوزه تعاونی‌ها است، بیان کرد: آنچه که در این زمینه مهم به نظر می‌رسد توجه به استقبال مردم از واحدهای مسکونی مهر است که امیدواریم با درایت و حمایت مسوولان امر و همچنین همراهی مردم بتوانیم تمام واحدهای احداث شده را تکمیل کرده و به موقع تحویل دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یادآور شد: ‌از تعهد 39 هزار و 400 واحدی استان حدود 12 هزار و 500 واحد به صورت تعاونی و 3500 واحد دیگر نیز به صورت تفاهمنامه سه جانبه و مابقی نیز در قالب خود مالکین در حال اجراست. حیدری گفت: ‌از محل اعتبارات بافت فرسوده نیز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا دهه فجر 1800 واحد آماده بهره‌برداری می‌شود. وی ادامه داد: در برخی از نقاط بافت فرسوده که کاربری‌های عمومی مورد نیاز بوده نسبت به تملک ساختمان‌های مسکونی و تخریب آنها و همچنین بازگشایی مسیرها از محل اعتبارات و یارانه‌های دولتی اقدام لازم صورت گرفته است.

حیدری از تمدید و ارتقای پایه پروانه مهندسی 1531 مورد، اتمام نازک‌کاری 9 هزار واحد مسکن مهر، ایجاد اشتغال برای 5260 نفر در پروژه‌های راه و شهرسازی خبر داد و تصریح کرد: ما در واحدهای مسکونی مهر سعی کردیم مجموعه‌های خدماتی، مدرسه و مسجد را نیز احداث کرده و نسبت به راه‌اندازی آن اقدامات لازم را داشته باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:9 ] [ مصطفی ]
[ ]