تکمیل ‌مسکن مهر خراسان رضوی

تکمیل ‌مسکن مهر خراسان رضوی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: راه و شهرسازی خراسان ‌رضوی از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات اجرای پروژه‌های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها فروگذاری نمی‌کند.

 

 محمدرضا قلندر در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان چناران و شهر جدید گلبهار اظهار کرد: تمام مسئولان باید در تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر خراسان‌رضوی تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: چشم امید بسیاری از مردم به اجرای طرح ملی مسکن مهر دوخته شده و باید تمام دست‌اندرکاران این طرح همچون کارشناسان، ناظران، تعاونی‌های مسکن و پیمانکاران برای حفظ حرمت مردم و آبروی نظام تلاش خود را در تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ملی به کار بندند.

قلندر با تاکید بر حمایت کامل اداره کل راه وشهرسازی استان خراسان‌رضوی از خواست مردم، گفت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات اجرای پروژه‌های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها فروگذاری نمی‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در جریان این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان تعاونی‌ها و پیمانکاران مجری پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای چناران و گلبهار به بررسی مشکلات اجرایی پیش‌راه آنها و ارائه راهکارهای لازم برای حل این مشکلات پرداخت.

بازدید از راه‌های حوزه استحفاظی چناران، پروژه‌های در حال اجرای کنارگذر این شهر و راه روستایی و وضعیت راهداری اداره راه و شهرسازی چناران از دیگر برنامه‌های مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در این دیدار بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:20 ] [ مصطفی ]
[ ]