قول افتتاح حتمی مسکن مهر مازندران

قول افتتاح حتمی مسکن مهر مازندران


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: تا پایان امسال 12 هزار واحد مسکن مهر در استان بهره برداری می شود.

 

سید علی اسد در نشست هم اندیشی مدیران و پیمانکاران مرتبط با اجرای بزرگترین پروژه مسکن مهر مازندران اظهار داشت: تأمین هر چه سریعتر زیرساختهای پروژه های مسکن مهر از جمله: آب، برق، گاز و مخابرات بایستی در اولویت دستگاههای خدمات رسان باشد. وی تاکید کرد: سرعت در اجرای دقیق پروژه ها و بازدید مستمر مسئولان ذیربط بر روند اجرایی آنها باید به عنوان یک اصل قرار گرفته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از تلاش و همت این مجموعه برای بهره برداری دوازده هزار واحد مسکن مهر در استان تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: در صورت همکاری به موقع دستگاههای خدمات رسان در تلاشیم تا به فضل خداوند برای سومین بار متوالی در سالجاری بیش از دوازده هزار واحد مسکن مهر را در مازندران به بهره برداری برسانیم.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: مسکن مهر به دنبال رفاه و آسایش مردم علی الخصوص اقشار کم درآمد است. سید عیسی هاشمی افزود: مسکن مهر به عنوان نماد و تجلی شعار ما می توانیم بوده، که با جدیت و نگاه ویژه دولت در سراسر کشور در دست اجرا است. وی افزود: دولت در تلاش است تا با اقدامات و فعالیتهای عمرانی گسترده، مازندران را به جایگاه واقعی خود در کشور رسانده که این مهم با تعامل و همدلی تمامی مسولین ارشد استانی و همکاری مردم شریف استان میسر نیست.

معاون عمرانی استاندار مازندران عنوان کرد: برپایی نشستهای مستمر مسؤلان ذیربط در بخش مسکن مهر و تعامل و همدلی آنان می تواند گامی ارزنده در جهت رفع تمامی موانع باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

***ب*ا*بللا
ساعت16:45---14 بهمن 1391
غلط کردید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:24 ] [ مصطفی ]
[ ]