مسکن مهر استان تهران آماده واگذاری

مسکن مهر استان تهران آماده واگذاری

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد : 86 هزار واحد مسکن مهر در استان برای واگذاری آماده است که 22 هزار و 600 واحد در اسلامشهر با حضور رئیس جمهوری واگذار شد.

 

 فریبرز واحدی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیر همسطح خاورشهر با محور امام رضا (ع) گفت : در مرحله دوم نیز 23 هزار واحد با حضور معاون اول رئیس جمهوری در پاکدشت و سایر شهرستان ها تحویل متقاضیان می شود. وی اعلام کرد : در استان تهران 9 هزار و 500 میلیارد ریال طرح راه سازی در دست اجراست که امیدواریم تا پایان سال یک هزار و 500 میلیارد ریال از طرح های بخش راه بهره برداری شود.
 با حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و مرتضی تمدن استاندار تهران به بهره برداری رسید. مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: خاور شهر از شهرکهای اقماری تهران و در حاشیه جنوبی محور امام رضا (ع) است که جمعیت آن با روستاهای اطراف به 20 هزار نفر می رسد و اهالی بیشتر به تهران تردد می کنند.
واحدی گفت : ساکنان این شهر از باند شمالی مسیر و از طریق دور برگردان همسطحی که در پنج کیلومتری ورودی شهر قرار دارد، برای عبور و مرور استفاده می کردند که  علاوه بر مخاطره های فراوان از لحاظ اتلاف وقت و مصرف سوخت نیز موجب ضرر و زیان می شد. وی افزود : این تقاطع شامل یک پل زیرگذر به دهانه 5.2 متر و به طول 55 متر به انضمام رمپ و لوپ های آن شامل سه خط سواره رو به سمت شمال و دو خط سواره رو به سمت جنوب تقاطع است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 1 اسفند 1391 ] [ 1:17 ] [ مصطفی ]
[ ]