تکمیل مسکن مهر خراسان رضوی

تکمیل مسکن مهر خراسان رضوی

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی خواستار انسجام و همکاری بیش از پیش دستگاه های خدمات رسان فعال در طرح مسکن مهر استان جهت تکمیل و واگذاری این واحدها شد.

 

محمدرضا قلندر از روند تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهر جدید گلبهار بازدید و پروژه های هدفگذاری شده جهت افتتاح در نوروز آینده را مورد بررسی قرار داد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی در جریان این بازدید با اشاره به عزم دولت مبنی بر تکمیل طرح ملی مسکن مهر تا تابستان سال آینده اظهار کرد: بنا بر برنامه ریزی های انجام شده از واحدهای در حال احداث مسکن مهر دراستان باید به عنوان عیدی دولت به مردم استان در نوروز آتی افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شود لذا بر تمام کارشناسان اداره کل، مشاوران و پیمانکاران مجری پروژه ها واجب است نهایت تلاش خود را در تکمیل بدون کم و کاست واحدهای مورد نظر تا پایان اسفندماه به کار برند.

قلندر با یادآوری دستور اکید مقام عالی وزارت مبنی بر اخذ پایانکار و صدور دفترچه اقساط تسهیلات برای واحدهای افتتاحی بیان کرد: واحدهای افتتاح شده باید شرایط کامل برای سکونت مردم را داشته و فاقد هرگونه کمبودی جهت زندگی عادی باشد. وی از تمام شرکت های خدماتی ذی مدخل در امر احداث خدمات زیربنایی درخواست کرد و افزود: در انجام تعهدات خود و تکمیل واحدهای مورد نظر تسریع کرده جهت حل مشکلات احتمالی با اداره کل راه و شهر سازی در ارتباط بیشتر از گذشته همراهی و مساعدت داشته باشند.

واحدی معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در جریان این بازید با اشاره به مصوبات شورای مسکن استان مبنی بر تکمیل واحدهای هدفگذاری شده جهت نوروز و لزوم تلاش تمام دستگاه های مرتبط در جهت شاد کردن دل مردم در آغاز سال 92 از تشکیل کمیته ویژه مسکن مهر گلبهار جهت پیگیری روند اجرا و تکمیل پروژه های مسکن مهر و علی الخصوص تاسیسات زیربنایی در این شهر جدید خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:42 ] [ مصطفی ]
[ ]