مسکن مهر گلستان به توجه نیاز دارد

مسکن مهر گلستان به توجه نیاز دارد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مسکن مهر از بخش هایی است که برای سرانجام مطلوب به توجه بیش از گذشته نیاز دارد.

 

عادل مصدقی ظهر یکشنبه در آیین معارفه خود افزود: حفظ و حراست از اموال و اراضی دولتی نیز از بخش های مورد توجه دیگر است. وی با اشاره به در پیش بودن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی اظهار داشت: تلاش می شود که با استفاده از امکانات و منابع موجود و به منظور افزایش ایمنی تردد در راه ها، ظرفیت خدمات رسانی اکیپ های راهداری استان به مسافران نوروزی افزایش یابد.
مصدقی تصریح کرد: توانمندی و ظرفیت خوبی در مجموعه راه و شهرسازی وجود دارد که امید است این ظرفیت ها با تلاش مضاعف از گذشته، با کار گروهی و در سایه هماهنگی یکدیگر به فعلیت برسند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان، تصمیمات مدیران را در اجرای فعالیت ها و اقدامات عمرانی و جاری بسیار موثر دانست. علیرضا عباس زاده گفت: راه و شهرسازی نیز از جمله بخش هایی است که فعالیت ها و اقدامات آن بسیار پراهمیت، جدی و گسترده است. وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی عمده فعالیت های عمرانی استان را انجام می دهد و به همین دلیل تصمیم گیری مدیران در این بخش از حساسیت بسیاری برخوردار است.
به گفته عباس زاده، توان کارشناسی، گستردگی کار و خدمات این بخش در استان بر کسی پوشیده نیست. وی با بیان بخشی از وظایف راه و شهرسازی از زحمات و اقدامات بعمل آمده این اداره کل در زمستان سال جاری بویژه در بخش راهداری قدردانی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:50 ] [ مصطفی ]
[ ]